Anders Groeien in actie

Wees vrij om mijn schrijfsels te lezen en te becommentariëren. Ik kan mij voorstellen dat niet iedereen geïnteresseerd is in dit onderwerp en dat is prima. Mijn instelling is dat iedereen boven het alledaagse uit kan stijgen. En het grappige is dat het alledaagse dan nog gewoon bestaat. Veel mensen die ik gekend heb denken meteen: "jee, dan wordt ik zo zweverig." De kans dat je zweverig wordt of zweverig overkomt bij anderen is natuurlijk erg groot, vooral in het begin. Maar naarmate de ontwikkeling vordert zal je meer geaard zijn en kun je 'onopvallend' in het dagelijkse staan en er mee omgaan.

vrijdag 13 augustus 2010

Een verhaal en een boek

Tekst op de achterkant van het boek dat 2005 uitgegeven is door print-on-demand uitgever Free Musketiers.


Anders groeien is niet alleen een aards, maar ook een spiritueel boek. Het bevat herkenbare onderwerpen zoals, verliefdheid, relaties, paranormale gave, hart en ego. Lizie zegt zelf dat zij dit boek heeft geschreven "vanuit het beleven en doorleven van de beperkingen, struikelblokken en onvermogens van het dagelijkse leven, die uiteindelijk weer geleid hebben tot een bewuster, rijker en voller leven" 

In de jaren 80 is Lizie in contact gekomen met een meester die haar een richtingaanwijzer gaf op het pad van bewustwording van haar innerlijke zelf. Het voelde als een roeping haar eigen ervaringen met anderen te delen.
Tien jaar later is zij dit gaan doen in haar praktijk aan huis.
Het inspireerde haar enorm te zien dat iedereen met hetzelfde worstelde, en het is vanuit diezelfde roeping en betrokkenheid dat ze besloot alles op papier te zetten.
Dat is dit boek geworden: Anders Groeien.
Lizie: "Het zegt in elk geval iets over mijn eigen proces en ik merk elke dag dat ik nog steeds niet ben uit-gegroeid."

Tot zover de tekst op de achterkant van het boek.
Dit is de voorkant.


Het is nu 2010 en het boek staat al enkele jaren te verstoffen.
Daarom was mijn gedachte ook om er weer eens wat aandacht aan te gaan geven.
Ik heb nog 5 teksten die niet in het boek opgenomen zijn , vandaar dat ik erover denk om het opnieuw te laten uitgeven.
Uiteindelijk heb ik daar ongeveer 80 email adressen voor nodig, maar dat zal wel gaan lukken.
Op dit blog ga ik in elk geval enkele korte stukjes van het boek plaatsen en mijn dagelijkse inzichtjes met jullie delen.
Tenminste als ze dagelijks komen, want inzichten kun je niet forceren, die komen vaak plotseling. 


Geen opmerkingen: